ILMAINEN TOIMITUS
tilauksiin.

Toimitusehdot

Tilaaminen

Kaikkia esillä olevia tuotteita löytyy varastostamme välittömästi toimitettavaksi.
Kun tilaus on käsitelty, asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Toimitamme tilauksen kun suoritus näkyy tilillämme.
Tuotteiden hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%.
Toimitamme tilaukset vain Suomeen.
Toimitus Ahvenamaalle: Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole tullisopimusta Ahvenanmaan tilauksille. Tullista johtuvat mahdolliset ylimääräiset kulut jäävät siis asiakkaan maksettaviksi. La Diva ei valitettavasti voi tällä hetkellä poistaa ALV:ia tuotteista, jotka lähetetään Ahvenanmaalle. Voitte siis kyllä tehdä ostoksia meidän verkkosivuilla, mutta joudutte siinä tapauksessa maksamaan ALV:in kahteen otteeseen.


Jos olet alle 18-vuotias, voit tilata tuotteitamma huoltajasi suostumuksella.

Maksutavat
Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilausprosessin aikana. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavien suomalaisten verkkopankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Danske bank, Tapiola, Aktia, Nooa Paikallisosuuspankki, Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken. Voit myös maksaa luottokortein (Luottokunta). Maksutavat on toteutettu yhteistyössä Suomen Verkkomaksut Oy:n kanssa. 
VISA, VISA ELECTRON ja MASTERCARD
Mikäli haluat maksaa Visa-, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, La Diva verkkokauppoineen toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy. 
Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja. 

Suomen Verkkomaksut Ltd.
Business ID: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Tel: 0207 181830

Toimitus

Tilaukseen lisätään 5,40€ toimituskulut.
Tilaamasi kengät toimitetaan lähimpään Itellaan palvelupisteeseen. Toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää, riippuen siitä missä päin Suomea asut. Mikäli annoit tilausta tehdessäsi matkapuhelinnumerosi, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä. Muussa tapauksessa saat ilmoituksen paketin saapumisesta postitse paketin saapumispäivän jälkeisenä päivänä. Näytä saapumisilmoitus postissa, kun noudat pakettiasi.

Palautus
Tuotteillamme on 14 päivän kuluttajasuojalain mukainen palautus- ja vaihto-oikeus (lasketaan siitä päivästä alkaen kun sait Itellalta saapumisilmoituksen).
Palauttaessasi tilaamasi tuotteen/tuotteet asiakaspalautus on kuluttajalle ilmainen. 
Palautettaessa kuluttajalle maksetaan tilatun/tilattujen tuotteiden yhteissumma.
Tilauksen yhteydessä maksettu postitusmaksu jää toimittajalle.
Tuotteen tulee olla käyttämätön ja uutta vastaavassa kunnossa. Mitään merkkejä tai aitoustodistuksia ei saa irroittaa tai poistaa. Emme palauta koko summaa, jos tuote on vahingoittunut itse aiheutetusta syystä. Arvioimme palautuksen suuruuden aina tapahtumakohtaisesti. Vioittuneesta tai vaihdetusta kenkälaatikosta veloitetaan 10 euroa. Takaisinmaksu suoritetaan tilillesi noin 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme rekisteröineet palautuksesi.
Kun jätät palautettavat tuotteet postiin, on hyvä säilyttää saamasi kuitti palautuksesta, kunnes saat ilmoituksen sähköpostiisi, että olemme vastaanottaneet tuotteet.
HUOM! Jos palautuksesta ei ole esittää todistetta (kuittia), asiakkaana sinulla on taloudellinen vastuu siitä, että palauttamasi tuote saapuu perille.

Palautukset - tilaa palautuslomake sähköpostiisi
Ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@ladiva.fi tai numeroon 044 0404 305, mikäli haluat palauttaa/vaihtaa tuotteen.

Virheellinen tai vahingoittunut tuote
Mikäli tuote on virheellinen, väärä tai vahingoittunut, ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen  asiakaspalvelu@ladiva.fi tai numeroon 044 0404 305.

Reklamaatio
Ota yhteyttä yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@ladiva.fi jos tilaamasi kengät ovat virheelliset ja haluat tehdä reklamaation. Kerro meille reklamaation syy niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja hyväksyneet reklamaation, voitte toimia seuraavasti:
1. Saat tilalle uuden vastaavan tuotteen.
2. Jos tuotetta ei ole enää saatavilla, voimme korvata tuotteesta maksamasi summan.
3. Jos haluat pitää kengät, voit yrittää korjauttaa ne suutarilla. Lähetä meille kuitti, niin hyvitämme maksamaksi summan, tai lähetämme sinulle lahjakortin verkkokauppaamme.
Kun jätät palautettavat tuotteet postiin, on hyvä säilyttää saamasi kuitti palautuksesta, kunnes saat ilmoituksen sähköpostiisi, että olemme vastaanottaneet tuotteet.

Muuta
Myyjän vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista tai kuluttajakengistä rajoittuu aina maksimissaan kaupan purkamiseen ja maksettujen rahojen hyvittämiseen.
La Diva pidättää itsellään oikeuden olla toimittamatta tuotteita asiakkaille, jotka toistuvasti palauttavat tai jättävät noutamatta tilaamansa tuotteet.
La Diva pidättää oikeuden muuttaa toimitus- ja maksuehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin.

Ylivoimainen este
La Diva ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majeur) aiheuttamista toimituksen estymisen, vaikeutumisen tai myöhästymisen eikä tuotteiden virheellisen kunnon aiheuttamista välillisistä haitoista.

Henkilötiedot
La Diva on rekisterinpitäjänä vastuussa ilmoittamiesi henkilötietojen käsittelystä. Rekisteriä käytetään ainoastaan La Diva ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon. Luottamuksesi on meille tärkeää ja siksi suojelemme henkilötietojasi. Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille tahoille. Sinulla on oikeus tietojesi tarkastamiseen, korjaamiseen ja poistamiseen. Hyväksymällä La Diva toimitusehdot suostut yllämainittuun.

La Diva Fashion Europe Oy

Y-tunnus: 2462464-3

Back
payments we accept